-Beti254- sizde muzdaripmissiniz bu konuda ilerde istemeyecek annesi gercekten😊 ben kizlik soyadimida terkettim cok uzundu ismimle beraber esiminde soyadi uzundu.. ve o ismi koyan dedem dedem bile fatma demiyor bana sadece isim diye oraya koymuslar okulda insanlar seslenince, devlet dairelerinde, hastanelerde, bankalarda yük olarak cikiyor .. annem kardesime ben okuma yazma öğrenirken hamileymiş 🤭 benimle annem ilgilenememis babam bana okuma yazma ögretirken ben ismimi yazmakta cok zorlanmisim uzun uzun .. Babam kardesime Özge ismini vermis kisa ve öz..
Yinede benimki tavsiye tabiki bebek sizin bebeğiniz en iyisini anne babası bilir iki isimde güzel 😊🌸