Tubal41 5. Hafta da keseyi gördüm kızlar içinde minicik bir nokta gördü doktor 10 gün sonra gel kalp atışlarını dinleyelim dedi inşallah o minicik şey bebeğimdir 🤗
Merakliana Tubal41 ben 5+4 de keseyi gördm Bugun de gittim. 6+6 karından ultrason ile göremedi. Kese biyimüş ama bebek gözükmüyo dedi aklım cıktı 🙊 Alttan baktı bebişide gördk kalbini de duyduk cok şükür ☺️❤️ Darısı başına canısı
Tubal41 Merakliana çok sevindim canım amin inşallah sabırsızlıkla bekliyorum keseyi hemen gördü zaten buna da şükür 😍
Tubal41 Mervisnese doktor da kesenin içinde çok küçük bi nokta var diyince bile içim içim kıpır kıpır oldu kalp ritmini duymayı düşünemiyorum 🤗
hilalican kizlar bizde dun bebegin kesesni gormeye gittik bebgimn kesesi 6 mm seklinde okdr ufak gorulduki .. doktr 6 haftalik gebelik oldugunu ce daha tuplerden yeni rahmime indigini soledi gec dollenme olmus hersy cok normal korkmaya gerek yok dedi .. 10 gun snra bebegi gormeye gitcez sizce gittigimde bebegimi gorebilirmiyim ?
hilalican Mervisnese bir dusugum var ve cok korkuyormmm bunda bi sknti cikmasindan ,, gerci hic kanamam yok cok skyr . sadce karin agrisi :)