Evrimnbe Arkadaşlar tahlil verdim crp (enfeksiyon) biraz yüksek çıktı doktor antibiyotik verebilir sizce kullanmalımıyım
bebegimibekliyorum__ Evrimnbe kaç çıktı , benimki 44 idi. Serum +antibiyotik+idrar yolu enfeksiyon tedavisiyle 3 haftada 18 e düştü şu an 10 haftalığız doktorun öneriyorsa tabiki kullan
Eliffyamann Evrimnbe bende kullandim hatta burda da sormuştum çok kullanan vardı, augumentin kullanmıştım
bboran Evrimnbe 68 cıkmıstı benim ateşim düşmüyordu. Kullandım doktor önerisiyle tabiki kullanmak lazım
2cocukluana_ Evrimnbe tatlım benim 55 çıkmasına rağmen antibiyotik vermedi senin o kadar yüksek değil verir mi bilemedim
hhaziran Evrimnbe crp niz çok yüksek değil vermez diye düşünüyorum. Kuru Dutu kaynatıp için crp yi düşürüyor
Evrimnbe 2cocukluana_ verebilir diyenler var sadece enfeksiyondan sebep değil sanırım 5 gündür hiç durmak bilmeyen öksürüğüm var ve ne yapıldıysa asla geçmedi bi bakteri durumundan ötürü verebilir diye söyleyenler oldu ekstra crp de böyle çıkınca
hsezenysr Crp 11 çıkmıştı geçen hafta doktorum bebeğe de sanada zararı olmaz kullanabilirsin demişti ama kuruntu yaptım kendimce sadece 1 kez içtim bol su c vitamiyle enfeksiyonu önlemeye çalışıyorum bende.
2cocuklubiranne Cep 5 çıktıysa yüksek değil bence kullanmayın ya da doktorunuz önerirse farklı bir doktora daha sorun