Duyguceren İyi akşamlar hanımlar . 1 aylık bebeğim var . Dişin apse yaptığı için amoklavin antibiyotik kullanıyorum. Hem anne sütü hemde mama veriyorum. 2 gündür çok huysuz antibiyotikten dolayı olabilir mi fazla gaz birikiyor kakası ishal oldu