Tictack Merhaba ben 38+3 günlükken ultrasonda doktor bebegin başı kanala dik pozisyonda durmuyor yan duruyor dedi, ondan önceki zamanlarda olması gerektigi gibiydi aslında sonradan yanlamış, acaba başına gelipte yinede normal dogum yapan var mi?
aslhnkrts9 Tictack ben varım kafasını yan girmişti kanala asla değiştirmedi duruşunu o şekilde doğum yaptım. Kesi attı doktorum çok rahat bi doğum oldu benim için
zeynepramo Tictack merhaba ben manevi olarak tavsiye vermek istiyorum kanala inmeyen dönmeyen bebek için inşikak suresini okuyup secdeye gitmek gerekiyor inşikak suresinde secde ayeti olduğundan Allah ona secde etmesini emreder ve çocuk da secdeye gider böylece normal doğum gerçekleşebilir kendi çocuğum dönmeseydi yapacaktım ama ablamınki dönmedi sezeryan dediler yaptıktan sonra 3. Çocuğunu da normal doğurdu bence kesinlikle dönüyor denemenizi tavsiye ediyorum bişey kaybetmezsiniz ☺️🫶🏻
aslhnkrts9 Tictack gece gece aklıma takıldı doktoruma sordum. Kafasını yamuk sokup sonra düzleyip doğmuş benimki . Sadece açılma sırasında biraz geç açılma olmuş bende diğer tarafta baskı olmadığı için. Bebekler spontan başlayan doğumlarda kendileri şekil alıp öyle geliyolar gibi bişi dedi
Tictack aslhnkrts9 Allah allah yan şekilde girip nasıl çıkabildi ki ama kafası yandı o zaman sadece tamamı degil dimi? Benim henüz kanala girmedi o zaman kafası yanda dursa girme ihtimali var🥹
aslhnkrts9 Tictack inan aynı şeyi bende düşündüm tek kolay yanı bebeğimin kafası bi tık küçüktü. Doktorum bile her ihtimale karşı ameliyathane ayarlamıştı o bile şaşkın doguramazsın demişti sonradan düzeltti heralde çünkü nasıl geçti diye düşünmeden edemiyorum
Tictack zeynepramo çpk teşekkür ederim ben bunu tavaiyenize uyarak yapmıştım bi 4-5 gün önce ama henüz gerçekleşmedi 🥹 allahtan ümit kesilmes tabi
aslhnkrts9 Mervetn ben suyum gelene kadar hiç ağrı hissetmedim. Suyum geldi kendi sancımla doğum yaptım hepsi toplam 3 saat sürdü.
Tictack aslhnkrts9 çok teşekkür ederin zahmet ettiniz ❤️☺️ bakalım bizimkine girer inşallah hayırlısı ile… yarın kontrolum var karnım dişmedi ama yinede allah büyük gece girer belki