Merrik Kızlar 12 kasımda çatlatma iğnesi oldum dün kan verdim beta 7.12 çıktı gebelik olabilir mi yoksa iğnenin etkisi midir
Merrriiii Merrik neden bu kdr erken test yapıp kendinizi strese sokuyorsunuz en erken 12. Günde yapılıyor.
Elisa12_ Merrik ben 12. Günde yaptım silik çizgi çıktı kan değerimde beta 14 dü daha yeni döllendiğini söylemişlerdi şuan 5 aylık hamileyim rabbim en en kısa zamanda nasip eder inşallah 🤲🏻 Kimsenin kucağı boş kalmasın çok zor yaşayan bilir
NesrinBzn Merhaba bnde 12 sinde vuruldum 7. Günden itibaren test yapmaya başladım koyulaşacak mı diye 7 de silik vardı zor görünüyordu 8 de negatif bugün silik gözle görülüyor kan vermek için bekleyeceğim ama umarım güzel sonuçlar alırız