Henüz 25 haftalığım ama erken doğum durumum var . Normal doğumda istiyorum , sezeryanda istiyorum . Ama ikisinden de korkuyorum 😁 acaba diyorum sezeryan mı kolay yoksa normal doğum mu kolay . Hep aklıma geliyor . Benim gibi düşünen var mı ? Düşünüyorsanız hangisi ağır basıyor artı yönleriyle kızlar