Asug1 Kızlar adetime 6 gün var ve bugün kahverengi lekenmem hafifte kan pıhtısı geldi ama adet olmadım. Kasıklarda hafif ağrı var. Daha önceden böyle belirtisi olan olmuşmuydu?
serti Asug1 yerlesme kanamasi olabilir buyuk bir ihtimal bende olmadi ama 10 gun kala regle test positiv cikti
omerimaskim canım yerleşme kanaması olabilir. kendini sıcak tut, dinlen, adet günü test yap bence. kasık ağrısı ve hafif kanama yerleşme kanaması diye biliyorum.