10+3 deyim normalde bağırsakları cok sağlıklı,kabızlık vs çekmeyen bir bireydim
Hamilelikle beraber bağırsak sistemim değişti rahatsız etmeyen düzeyde bir kabızlık gözlemlemeye başladım
Fakat ⅔ gündür sık büyük tuvalete çıkma ve kabızlık harici bir durum gözlemliyorum bağırsaklaeım hareketli bu bir sorun olabilir mi?