Pelnztrk 21 haftalık hamileyim geçen hafta ilk tekmesini hissetmiştim bu aralar çok sakin, sizinde öyle mi muayenede bile pek oynamaz eli hep yüzünde saklar 😂 sakin bir kızım olacak sanırım
Beybiigirl Pelnztrk alakası var mı bilmem ama benim de kızım çok sakindi kaç kere ebeye gitmisligim var kalp atışını dinlemek için eşimle dakikalarca karnında onu rahataiz etmisligimix var hareket etsin diye çok az narin hareket ederdi ve şimdi de öyle 21 aylık oldu.arkadasimin bebeği bizden daha küçükken daha karnında çok hareketliydi şimdi de maşallahı var bayağı hareketli belki de anne karnından belli oluyo nasıl olacakları bilemiyorum 😂
Beyza_12 Pelnztrk benim kızımda öyleydi şuan 3 yaş 7 aylık hala sakin bal bebegim benim 💜😍😂şimdi de erkeğe hamileyim 24 haftalık bu da doğunca yerinde durmayacak şimdiden belli😂😂😂
Babyar İnşallah öyle olur ama o haftalarda çok net her hareketi hissedilmiyor ilerleyen haftalarda belli olur 😅
Gcam08 Pelnztrk oğlumda öyle sakindi bir doğdu ne elde durdu ne ayakta 4 yaşına girecek hala popişinde kurt var 😁😁