Melo_mom1 Kizlar 23 haftalik hamileyim dünden bugüne ara ara genelde otururken hissediyorum sağ kasıkta bi ağrı var acı gibi de bebişimin hareketleri var sizdede oluyor mu bebek ters fln mı acaba garip bir ağrı var kontrol 2 hafta sonra
Selcantvsn Aslında hamilelikte normal diyolar bende hep oldu alıştım galiba ama Dr soyle belki idrar yolu enfeksiyonuda olabilir bnde cikmisti