poyrazege1503 canım doğum belirtisi diye biliyorum buradaki yorumlardan önemlisi bence bir doktora görülmelisin acilman oluyor büyük ihtimalle. Açılma oldukça o his gelir , bende De kusma oluyordu açılma da . Sen eşini al acile gitmelisin sakince bakalım doktor ne dicek hemde bebisi görürsün en iyisini onlar bilir