Kızlaarr merhabalar, 5+6 günlük gebeyim fakat hala ne bir mide bulantısı ne bir koku duyarlılığı herhangir bir belirti yok sadece çok fazla uyku hali mevcut. Bu normal mi ? Günlük rutin hayatıma olduğu gibi devam edebiliyorum bazı hamişlerden tam tersini gördükçe içime kurt düşüyor. Bu konuda tecrübeli olan birileri var mı