Mervenurrrr32 Kızlar çok yoruldum 35 teyim ama hem korku var hemde bu hamilelikten kurtulmak istiyorum artık aşırı stresli mutsuzum daha bide doğumdan sonrası var ne zman biter bu çile mutlu günlerimi arar oldum hep stresli gergin ve yorgunum 😭😔
Yazmelegi_ Mervenurrrr32 valla ben 1 sene neler çektim bebeğim de huysuzdu ama inşallah sizin kolay geçer
yeni_anne2 Mervenurrrr32 bu kadar kendinizi strese sokmayın bence size yazık günah rahatlamaya çalışın zehir etmeyin bu denli herseyi kendinize inşallah hayırlısıyla saglıklı sıhhatli kucağınıza alırsınız 🌸🤲
Mervenurrrr32 Yazmelegi_ amin inşallah benim bide korunurken oldu nasip işte o yüzden de hiç hazır değilim
Yazmelegi_ Mervenurrrr32 zor yönleri olacak illaki ama kucağınıza aldıktan sonra herseyi unutacaksınız 🌸 hepimiz basardiysak sizde başarırsınz
yeni_anne2 Mervenurrrr32 belki zor olacak birazz ama siz güçlü bir annesiniz halledersiniz merak etmeyin😊😊🌸