Minyonannecik 12.haftada hem renkli hem normal ultrason ve bacak arasınıda inceleyerek %80 kız dedi sizce değişir mi yani başına gelen var mi
Ruhummavi Minyonannecik 16.haftada %95 kız denildi. Ama detaylı ultrasonda erkek olduğunu öğrendik (22. Haftada) bence detaylı ultrasonu beklemekte fayda var
Dilaraklnc3 Banada öyle demişti 12.haftamda 16. Haftamda kesin erkek dedi çünkü bebek tam 5 ayda organlarını tamamlıyormuş canım😅
Dilaraklnc3 Silanur en net 16.haftadan sonra ya bende çok kesin gözüyle bakıyordum ama şokun şokunu yaşadım😂😂
Silanur Minyonannecik inşallah gönlüne göre versin cnm benim bir kızım var bilemiyorum bende net deseydi ona ayarlardim kendimi ikilemde kaldım bende sen gbi
Dilaraklnc3 Silanur boş birşey görünmüyor dedi cihazıda en iyi cihaz başka kimsede yoktu öyle cihaz ama sonradan oluşmuş demek😅😅
Ruhummavi Silanur evet özelde. Doktorum baya da tecrübeli olmasına rağmen yaşandı. Çünkü bazen kız fazla dudaklı olup erkek, erkekse fazla küçük olup kız sanılabiliyormuş.
Ruhummavi Minyonannecik canım 38-40 hafta bekliyorsun hiç tanımadığın küçük bir canavarı 😅 cinsiyet mi zor geldi🤭 valla teyzesi parti yaptı elimizde patladı bence zaman çabuk geçiyor sık dişini