zszs4721 Nymphaaa biz eşimle üst beyaz alt kot pantolon giymiştik ben tesettürlüyüm bol paça giydim ve pembe şal taktım çok güzel oldu hem mavi hem pembe giymiş oldum🥰 Konseptle de harika görünüyordu tavsiye ederim👌🌸
ferideakts reelslarda fln görmüştüm bebeğin cinsiyetini ne düşünüyorlarsa o renk giyiyorlardı güzel olabilir bence yada beyazda olabilir