Sedanurrrk1 40 haftalık oldum akıntım aşırı fazla söyle anlatayım peceteye falan çok büyük şekilde parçalar geliyor bildiğiniz ama mantar değil akıntı eminim sarı da değil rengi beyaz doğum belirtisi olabilir mi lütfen bisey söyleyin çok yoruldum artık 🥲
Eluskonunannesi Sedanurrrk1 böyle durumlarda hemen acile gitmemi söylemişti doktorum bence ihmal etmeyin ne olur ne olmaz
Sevgikaya1525 Sedanurrrk1 bence git cnm bekleme doğum.olabilir benimde sancım ful idi ama hissetmiyordum
Sedanurrrk1 Eluskonunannesi sırtımda belimde ağrım çok var ama sancı yok gibi ama ağrım çok fazla var
Eluskonunannesi Sedanurrrk1 son haftalarda olağandışı durum yaşadığında gel önemli bir şey olmayabilir ama riske değmez demişti dr. Devlet hastanesi doktoru bi de yani para pul için demiyor
Sedanurrrk1 yeni_anne2 açılma falan olabileceği durumundan mı diyorsunuz merakımdan soruyorum lütfen yanlış anlamayın ilk gebeliğim 🥲
Sedanurrrk1 Sevgikaya1525 sıcak duşa girsem mi bilmiyorum o kadar kafam karıştı ki inanın ne yapsam bilemedim 🥲 yarın zaten kontrolüm vardı yarına kadar beklesem mi diye düşünüyorum
yeni_anne2 Sedanurrrk1 doktorunuza ulaşma durumunuz varsa bilgilendirme yapadabilirsinız ama haftanız geldi geliyor haftası oldugu icin ihmal etmeyin diye gitmeniz gerektiğini belirtmek istedim kontrol amaçlı iyi olabilir cünkü erken bir hafta da değilsiniz sonuc olarak
Sevgikaya1525 Sedanurrrk1 istersen Bi ılık duşa girin vajinaya sakın su tutmayın baktınız ki ağrılar hafifledi yarına kadar bekleyin doktorunuz ile diyaloğa girebliyorsanız ona da sorabilirsin cnm
Mervenurrrr32 Sedanurrrk1 bence canım doktoruna sor o seni yönlendirsin sıcak duşa da girebilirsin yalancı sancıyı ağrıyı geçiriyor duş
Sedanurrrk1 Asdfgh122 yavrum acile gitsem herkes muayene edecek gitmişken bostan yere gitmek istemiyorum canım bostan yere yanacak diye korkuyorum 🥲
Beyzanur_1919 kaderdd Hanniballl Sedanurrrk1 themom95 yeni_anne2 Mervenurrrr32 Asdfgh122 Merhaba hanımlar bende 38+6 haftalığım Bugğn akıntım başladı yavaş yavaş sürekli ıslak hissediyorum doktorum bu hafta gelmez demişti cumartesi kontrolüm var benim de Belim ve sırtım ağrıyor birde bebeğim çok hareketli sizce ne zaman doğum olur ağrılarım adet ağrısı sancısı gibi