68pembemavi01 Kızlar iyi akşamlar sezeryan yerim kızarmış.Pişik gibi olmuş ora hametan krem sursem bişi olur mu mikrop falan kapar mı?
Bahar1205 68pembemavi01 dikiş yerin açık kalsın hava aldıkça iyileşmesi daha kolay oluyor. Bende hastanedn çıkınca Dr yarayı kapatma öyle saha çabuk iyileşir demişti.
Nurr_22_22 68pembemavi01 şişlik normal 2 sene olacak pembe mor arası kald rengi ama içinde acı olursa fastjel kullan o iyi geliyor
aybike-21 68pembemavi01 Ağrın yoksa normal pansuman yap bence. Ağrı varsa enfeksiyon durumu yüksek o zaman doktorunla mutlaka görüş.
68pembemavi01 aybike-21 İçten içe ağrı var ama yara tuz basan ya oyle ağrı iyileştiği için mi oyle acaba
aybike-21 68pembemavi01 Çok riske atmasanız en azından bir kadın doğum acilde muayene olsanız dikişlerinizi görse iyi olur bence.
68pembemavi01 aybike-21 Dikişlerimi aldırdım canım biraz kiloluyum karnım üstüne sarktığından kızarmış doğum yapalı bugun 21 gün oldu