Normal can isteme gibi olmuyor. Iki kere yaşadım bu zamana kadar. İlki cipsti. Zararlı diye yemek istemedim ama saatlerce aklımdan çıkmadı. Uzandım, uyudun vs. En son akşam 9da eşime aldırdım. Nasıl yediğimi bilmiyorum saldırmışım. 😅 Çok garip bir his yani olunca anlarsınız zaten.