Alpmom__ Kızlar 31. Haftada gittiğimde karın bölgesi 33. Haftayı gösteriyordu . Ve 30’dan sonra 2 hafta ilerde gitmeye başladı . Doğum erken mi olur ? Korkularım oluşmaya başladı ya erken gelirse diye … Tecrübeli olan var mı ? 🥹
Sedaaaamm Merhaba canım benim bebişte öyleydi ben doktora sordum o çok etkilemiyor demişti. Hatta benim oğlan 40+4 de seninle doğdun 😀 ama bebekten bebeğe değişiklik oluyor
Alpmom__ Sedaaaamm söylediği günden beri aklım çıkıyor 😂 çok tedirgin oldum . Bu erkek bebeklerde var bir şey 🥹😅 bari bir 38’i görsek diyorum valla