Beril16 internette biraz araştırdım. Salça için pek bir şey bulamadım. Tursudan da uzak durulması gerekiyormuş. Sizce kızlar? Sizin düşünceleriniz nedir
Alpmom__ Beril16 salçasız yemek yok en basiti neden yenmesin 😂 turşunun da fazlası tansiyon açısından sıkıntı çıkarabilir . Yemeklerin yanına 1-2 tane abartmadan yenebilir her gün olmamak şartıyla 🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Esmaaaa_ Beril16 Ben ikisini de tüketiyorum. salçayı sabah kahvaltı için kızartıyorum. turşuyuda akşam yemeklerinin yanına yada canım çekince bidonu açıp oturup yiyorum 😅😅
Ervazengin01 Beril16 ben gebeliğin ilk aylarında hep canım ekşi şeyler çekmişti yiyordum kornişon fln şimdi 32+5 haftalığım yine yiyorum azda olsa bende bı sorun olmadı
b-bg Beril16 benim doktorum turşu ye demişti probiyotik olduğu için ama tansiyon varsa sakıncalı olabilir
Mucize19 Ben yiyorum hatta Bi ara çok kötü hastalandım koca bir tas turşu ve suyunu içtim. Ancak hastalığı atlattım. Hiç bir şey olmadı. Zararlı olduğunu hiç duymadım canım
esca344 Beril16 tursu yogurt gibi seyler tuket demişti doktorum neden yenmiyor tursu fazlası tansiyon icin sıkıntı olabilir belki
dygsss Beril16 ya bazen o kadar sacma sorular görüyorum ki kendinize bunu yapmayın lütfen hasta değil hamilesiniz salça niye yiyemeyesiniz 🤷🏼♀️ tamam insan korkuyor da bu kadar da değil ya hasta olursunuz böyle düşünmekten sürekli iyi bişey değil.
TalhaTalya Beril16 Aşırı fazla tüketmemek şartıyla turşunun hiç bir zararı yok bilakis faydası var salça ise her yemeğe koyuluyor salçasız yemek mi olur
Nazo77 Beril16 Salça ne alaka yemeklere katıyoruz.Valla ben turşu yiyorum canım çektikçe küçük bir kase yemek yanında hatta ev yapımı turşu vardı suyunu ayrı koydum kavanoza günlük bir kahve yanı bardağı içiyorum hasta olmamak için.Kaç gündür içmedim hatta bugün içeyim iyi hatırlattın.Tansiyon problemi yoksa sıkıntı olmaz.
Minat9496 Beril16 salça için nasıl pek bisey bulamadın salça daha beter tursudan canım, çok çekerse canın nefsini köreltecek kadar çay kaşığının ucuyla koy yemeğine, yemekleri de doğuma kadar salcasiz yapıyor genelde hamileler o yüzden canımsu
kedidirokedi Beril16 salçasız hiçbir şey yok malesef turşuyuda çok severim nasıl olsa doğumdan sonra yiyemem bebeğe gaz olur diye şimdi bolca yiyorum son haftalarda ödem yapabilir ama
Miniklerinannesiyim Beril16 yanlış anlamayın ama gerçekten bazen abartıldığını düşünüyorum yani herşeyin fazlası zarardır zaten oturup kaşık kaşık depme depme yemiceksiniz bu kadar kasmayın her yediginizi sorgulamayın sakınan göze cöp batarr der büyüklerimiz 🥲
Eyluleyluleylul Beril16 abartılmadığj sürece bir zararı olmaz fazla tuz tamsiyon için önerilmiyor hem de ödem yapıyor.
Rabiamina Beril16 ben turşu yemiyorum çok tuzlu oluyor tansiyon çıkarır ve ödem yapar diye. Ama salça yiyorum yani
Pinarkorkmazer Beril16 turşu ödem yapar o yüzden çok yemeyin derler ama bol bol su içersen dengeler canım🙂