bsra2626 Benm de oglum var şimdi kıza bi ümitlendim doktor bgn kız gibi dedi yüzde 90 dddi
12+2 yim ama doktoea pek güvenemedim🤣🤣
Biraz imtina etti yanılabilirim geçenlerde yanıldım kızmayın olur mu dedi..
Neyse fetal fna yaptırmıştım birkaç güne sonucu cıkacak kesinleşir merakla bekliyorum