Öncelikle nasılsınız hanımlar
İlk olarak başta başlayım iliskiden üç gün sonra felan bir kaç damla tarzında kanama oldu ama çok azdı ve bir defaydi adete daha vardı diger uygulamada sordum kimse cevap vermedi neyse rüyamda bu gün süt gördüm bembeyaz tertemiz ve sürekli adak kurbanlar görüyor üç dört gündür rüyamda dün aksamda felaket başım döndü önümü göremedim şekerim olduğu için açlıktandir deyip geçtim ama içim içimi yedi hep o lekelenmede şüpheye düştüm çünkü hiç olmazdı böyle birsey neyse akşam eşim ise gidince kardeşimle test almaya gittik eve geldik testi yaptım ikinci çizgi silik çıktı ama 2 dk bile sürmedi çıkması belkide sonradan da 5 6 dk icinde koyulasti rengi bir oğlum var 4 yaşından gün aldı eşim hep istiyordu ikinci çocuğu şakasını felan yapıyordu oğlumda baba allahtan isteriz verir diyordu hatta onada guluyorduk testi yapruktan sonra da kardeşim oğluma sence kardeşin varmı dedi oğlumda evet var kiz dedi testte öyle çıkınca inanın konuşmayı unuttum şoka girdim hala şoktayım sevinsem mi uzulsem mi bilemedim yarına hemen randovu aldım ama sizce varmı bakarmisiniz
bu ilk yaptigim 2 dk içinde çıkan
buda 5 6 dk sonra olan