Sevgikaya1525 Kızlar 5+3 haftalık gebeyim bugün ara ara vajina da batma oluyor norml mi bde belim bugün hiç olmadığı kadar ağrı var ve ağız tadım hiç yok hep acı tad var yoksa başlıyor mu belirtiler
Edanursoylu İlk haftalar çok normal 20 haftalık oldum bende hala geçmiş değil batmalar ağrılar hala devam ediyor yorulmamaya ve bol bol dinlenmeye bak en iyi böyle geliyor
Sevgikaya1525 Edanursoylu ay keşke ona vaktim olsa ya oğlum saolsun dinleyemiyorum onla oyna dışarı çkr istediğini yap halla yemek yedirmeye uğraşıyorum valla o yüzden dinlenme yok ailemde yakın değil başka memlekete oğlumu öğrendiğimde ağrılarım vardı gibi ama bu kadar değilsi ya sanki onda daha çok mide bulantısı