Pinky86 worin @Sultan2903 36+0da 2730du, biraz az gibi geldi ama ultrason cihazina gore ve doktora normal. Sizce nasil? 😊
worin Pinky86 bakmadan önce bu hafta 2600ü geçmiş olması gerekiyor dedi, 2700 çıkınca tam haftasında dedi:) 36+5 de üniverste doktoru 3250 gr dedi, 37+2 de kendi doltorum da 3200gr dedi:) 200-300 gram oynıyabiliyormuş normalmiş:)
Ezgitpc 35+2 de 2.500 gramdı benim yarın konturolümüz var 36+2 olucaz sizce kilosu azmı kızlar çok kafama takıyorum uyuyamıyorum düşünmekten o derece 😶
Pinky86 Ezgitpc benimki de o civarlarda, doktorum normal diyor. Tabiki tosuncuk olmayacak , istedigimiz bir sey degil zaten cok kilolu olmasi dedi. Evt kilolu cougun bakmasi guzel ama normal dogum icin cok kilolu istemiyorlar. 3.200 -3.500 arasi olursa sikinti yok bence
eMineHrn3807 [bilinmeyen] Saol canım Teşkkür ederiz Bebeğe yaracak besinler tüketyrm Canım Ona faydalı olmalı yediklerimiz Ama Baştan belli hep kilolu dedi doktrmz 2,3 hafta öndenliği var dedi MAŞLLAH OĞLUMA🙊👶😘
Sultan2903 Ortalama ayni kilolar benimde 36 2 gunlukken 3115 kgdi ama ultrason cihazi doktor olcumu filan fark ediyo sanirim