Alttan muayene etmiyorlar. Eşler içeriye değil koridora bile giremiyor. 20 dk gibi bir süre bakıyor(bebeğin pozisyonu uygunsa değilse çıkıp çıkıp tekrar giriyorsunuz ). Bebeği siz göremiyorsunuz kendileri bakıp asistana not aldırıyor. Cinsiyet sormazsanız söylemiyor. Sonuçlar ile ilgili açıklama yapmıyor detaylıdan sonra doktorunuza gidin diyorlar