Babyybabyyy Kızlar 31.haftadayım ve gelişim geriliği olduğu için perinatoloji takipliyim. Yarın kontrolüm var ve bir komşu renkli ultrasonda fotoğraf çekmiş. Ben de böyle istesem bakarlar mı?