Cancan5 35.haftadayım 2haftadır kalcam yürürken açıyo uzanırken acıyor bıçak saplanıyor dayanamıyorum artık acaba doğumda sıkıntı olur mu bilginiz varmı yada yaşayan aynı durumu beni bilgilendirin ya doktor normal diyo ama
1aleyna_ Cancan5 ben varım canım yürürken kalçam bacağım inanılmaz kötü oluyor belime vuruyor 34 haftamda başladı 35 haftalık oldum bende
Sevda03 Cancan5 bende 34+4 günlük olduk bugun hafif hafif Bel agrım basladı Cuma doktoruma gidicegim bebegimde cok hareketli yatamıyorum bu aralar allah hepimizi bir avazda kurtrasın kızlar heycan korku hepsi bir arada bu sıralar
1aleyna_ Cancan5 böyle ağrılar gebelikte oluyor zaten normal karşılanıyor doğumda neden sıkıntı olsun çok yürüyünce uzun ayakta kalınca daha şiddetli oluyor benim ağrılarım