Nananan Es26 yok bebeğin hareketleriyle ağrı olmuyor ama ağrım olduğundan bebek hareket etmiyor sertleşip duruyor öyle
Es26 Nananan bence bi acile git canım benimde o şekilde olmuştu daha önce direk nst sancı ölçtüler bişey çıkmadı ama yinede sen tedbirini al
Nananan Es26 benimde cuma günü randevum söyleyeceğim mutlaka insan ne olduğunu bilmediği için korkuyor terettüd ediyor
Nananan [silindi] devam ederse gideceğim mecburen ama dediğim gibi devlet takipliyim onlar da ciddi birşey olmadıkça bakmıyor bende boşuna eşimi de götürmek istemiyorum oraya birde oğlumda var gecenin bir vakti 😢
Fyz_a Nananan bebegin sertlesmesi kasilma oluyor ve sancim oluyor demissiniz bu esnada bence kesinlikle acilden giris yapip bakmalisiniz agrim var kasilmam var diyin siz