yeni_anne2 sadece zıbın aldım ilk ayından 9 ayına kadar 3 tane de hastane çıkışı yaz bebeğiydi zaten ful zıbınla takıldık 40 ından sonra zaten Mevlüt yaptım bir sürü hediye geldi hiç almama gerek kalmadı kayınpederim modelist ikili takım dikiyor sweatshirt eşofman çok şükür hiç harcama yapmıyorum kıyafete