eminekuzucu Hanımlar merhaba adetim 2 gün geçtik gebelikte bekliyordum bugün kan testi verdim 87 çıktı normal mi acaba düşük mü bilgisi olan varsa yardımcı olur musunuz bir sa hafif 3-4 defa açık kahverengi şeklinde akıntım oldu
2418 eminekuzucu merhaba adetim 6 gün gecikince 67 ile öğrenmiştim burda 10 ile öğrenen bile var gayet normal fakat 2 günde bir kan tahlilini yenileyin🌸🤗 Hayırlı olsun bu arada 🤰🏻🍼🤲🏻
minikbebegim06 eminekuzucu kan sonucunuz iyi ama 2 günde bir ayni yerde aynı saatte kan verip beta takibi yapin en az yuzde 60 artis olmasi beklenir bir de lekelenme kanama durumunda hastane aciline gidip durumu anlatin lütfen gebelikte her türlü kanama ve lekelenme risk olabiliyor
eminekuzucu Busrw insallah internetten baktım biraz kimyasal gebelikte vs düşük olabiliyormuş diyınce tedirgin oldum sizin degerınız ne zaman bu sekıldeydı
eminekuzucu minikbebegim06 yerleşme kanaması diye düşündüm şiddetli bir lekelenme değildi dedıgımjz gibi yapayım o zaman
2418 eminekuzucu düzenli kan verin 2 günde bir yükselecektir inşallah merak etmeyin cuma yine kan verin
minikbebegim06 eminekuzucu bence ona doktor bakıp karar versin benimde ilk zamanlar kanamam olmustu yerlesme de olabilir ama her ihtimale karşı ilaç verelim demişti doktor ilaç vermişlerdi ve iğne yapılmıştı
drnkra2025 eminekuzucu adet olmam gereken gün 25 ile öğrendim çok şükür bir sorun yok hayırlı olsun😍😍
Pamuk3419 Bende 17 kasımda adet olmam gereken gün 75 ile öğrendim 2 gğn sonra tekrar kan verdim 202 çıktı kızlar nasıl
Sevgilimmmmmmm Pamuk3419 iki günde bir vermedim ben. 8 gün sonra 2595 oldu ve şuan çok şükür 9+5 haftalığım kalp atışı da duyuldu 🧿🤗