Prolaktinim 37 çıkmıştı. Doktor haftada iki gün kullan dedi. Bende öyle yaptım. Ama bu ay yumurtlama döneminden sonra bir kez içtim ve gebe kalma riskim var diye içmedim. Hayatımda ilk kez adetim gecikti. 5 gün gecikme oldu. Kan testi ve idrar testleri negatif çıktı. Doktor randevum cuma günü ama duramıyorum. Araştırıyorum. Geç döllenme mi oldu yoksa dostinex adet geciktiriyor mu?