Abc_ABC Göbek düştüğünde aynı zamanda bebek kanala girmiş oluyor mu ya da hemen sonraki günlerde mi kanala geliyor tecrübesi olanlar yazabilir mi
betul1709 Abc_ABC Valla bende kormadım değil 35 haftalık hamileyim bugün birisi göbeğin düşmüş biraz dedi korktum yani gerçekten de anlayan var mı?🙁
Gozzz123 Benim 32. Haftada göbeğim düşmeye başladı herkes çok korktu erken doğacak diye 38 teyiz göbeğim daha da aşağıda şimdi ama hala gelen giden yok😅