Daisyy000 Shjazbhahsh Kişiden kişiye değişen bir durum… Görümcemin çok rahat geçti. Benim çok zor geçti.Cocugunu görünce herseyi unutuyorsun diyorlar ya benim gözüm çocuğumu dahi görmedi mahvolmuştum..
Shjazbhahsh Nasıl sıkıntılar yaşadınız benim rahmim toplanmadığı için çok kan kaybettim diren falan takılıydı 😔