asyasena35 lütfen canını hiç sıkma moralini hiç bozma her şey yoluna girecek buna emin ol. Bebeklerimiz de gayet sağlıklı, allah bizim yanımızda 🙏❤️
Ben nöbetlerimi gelmeden birkaç dk öncesinde hissediyorum, genelde de akşamları olduğu için hepsinde eşim yanımdaydı. Dediğin gibi o da 5 senedir birlikteyiz ilk defa kriz geçirdiğimi gördü. Şimdi üstüme titriyor allah razı olsun. Dediğin gibi bi tık yorucu oluyor tabii ama düşmekten, zarar görmekten iyidir bunalmamız 🥹