Muaz Yarın inşallah doktor komtrolum var kızlar nst sancım ve kasilmam çıkmıyor fakat dün beri sancım ve kasilmam var acaba doktor bu haftalarda kızlar artı çatı muanesi de yaparmi en çok ondan korkuyrum
Adensu_ Muaz Hic korkma canim ayniyiz bende 38 haftaligim 2 kere cati muayenesi oldum ve hic agrimadi. Ben 32 haftada hurma yemeye basladim ve bence bunun etkiside cok. Rahim agzim cok yumusamis cok guzel dedi