Merhabalar, öncelikle bu herkesin herşeyi söylemelerine takılmayın lütfen. Her kadının vücut yapısı farklı gebelik izlemi farklı ben de tam tersi beş aylıkken dokuz aylık gibi görünüyordum çünkü iç karnım hiç yokmuş olduğu gibi dışarı çıktı gören ikiz mi diye soruyordu çok rahatsız oluyordum. Belki de gebeliğin sonuna kadar karnınız çok aşırı büyümez ki bence bu bir avantaj doğumdan sonra daha hızlı toparlanır ☺️