Rbdrmx bencede çok gereksiz bebek odası çocuk ilk doğduğu zamanlar anne ile yakın olmalı sık uyanıyor çünkü el kadar bebeğin odasını ayırmak saçma okadar para harcanıp birşeyler yapılıyor bebek herşeyden habersiz hiç birini anlayıp bilmiyor bile. Bende odasına bir dolap aldım birde beşik aldım beşik bizim odamızda durdu aynı odada uyuduk 1 yaşına gelince arabalı yatak aldım Bellona’dan ışıklı ses vs çıkarıyor çok ilgisini çekti hiç zorlanmadan ağırdık odasını