ygmrsmr ben sanki 16. Haftada hissettim gibi gelmişti minicik kıpırtıları. İlk kızımda 20 haftalıktı hissettiğimde. Bu sefer belki de neyle karşılaşacağımı bildiğimden anlamıştım hareketleri. Ama tabi çok düzensizdi günde bi iki kere maksimum ve her gün olmuyordu. 19. Haftadan sonra düzenli hissetmeye başladım :)