Kızlar Allah nasip ederse yarın sabah erkenden yatıl yapacağım ve sezeryan olacağım. Belki içinizde bilen hatırlayan vardır önceki postlarımdan 😊 Duanızı esirgemeyin Rabbim hepimizin yardımcısı olsun. Buradan konuştuğum bana akıl veren moral veren destek olan herkese tekrar teşekkür ederim hakkınızı helal edin 🥹🥹🥹 Aslında korkum doğumda ölmek bugün çok dillendirdim güzel düşünmek istiyorum ama ne olur ne olmaz diye herkesten helallik aldım 😬😬😅😅 Ay sevinç ve heyecan yaşayamadım resmen bu düşüncelerden bide dün baharı izledim orda da kadın sezeryan da ölmesin mi 🤓🤓😂 iyice afakanlar bastı bana. Neyse hepiniziii seviyorum güzell anneler be anne adaylarıı doğumdan sonra nasip olursa haber veririiimmm 🌸🌸🌸🌸🌸🌸