Kızlar bugün 8. Haftaya girdim ama geçen hafta doktora gittim kese vardı doktor içi boş biraz daha bekleyelim boş gebelik dedi ama bugün afedersiniz çamur gibi çamaşırıma bir akıntı olmus sizce dsuk mu yapıyorum yada bebek varmidir acaba yerleşme kanaması olabilir mi 🥹