ozgmom Anneyimmmben 22. Haftadayım çoğunlukla solda hissediyorum çok nadir sağa geçiyor kız bebeğim 🩷☺️
Zeynep9120 Anneyimmmben bnm gercekten öyle oldu kızımda gebe kaldm sol kasık agrısı oldu hep smdı oglum olacak sag tarafta agrım oldu hep sagda
Mavili1480 Selin000 Doktorum gebelik sağdan oluşmuş dedi öyle bir şey mi bu 😂 5+4 çok küçükte bilmiyorum hiç
adatuna Benim sağda kızdı ama cinsiyetle alakası yok her ay farklı kanaldsn bir yumurta gelir hangisi döllendiyse o tarafta gebelik oluşur
bengonca Öyle bişe yok canım . Sağ kız sol erkek gibi yani. Rahmin neresine denk gelirse artık. Sağlıkla gelsin kuzunuz
Rabiadk Haftaya gircez ilk haftalardan beri sağda hissediyorum hâlâ sağda sol tarafım bomboş gibi 😂 bebişim erkek ama bence de cinsiyetle alakalı değil
Mervealya1992 Anneyimmmben ilk keseyi gorurmen kalp atılı hep sola bakıyordu doktor ordan gordu erkek sımdı mesela hep sağda