ailecekizledik denizannee ben ona almıştım randevu sonradan kadriye hanıma gitmeye karar verdim hastane mükemmel kadriye hanımda öyle çoğu doktordan memnun herkes sedef de içlerinde tabi☺️
denizannee ailecekizledik bende esas kadriye hanıma alacaktım ama ctesi fullmüş sedef hanım randevu verebildi. Bakalım deneyimleyip görücez allahtan küçük daha ağır davranabilirim karar verme konusunda. Teşekkür ederim 😇
mdn9o Ben normalde Koşuyolu Medipolde Sinem hanıma gidiyorum kontrollerime. İki kere Çamlıca medipole gittim.(sırf renkli ultrason resmî veriyor diye). Bi kez Kadriye hanım. Bi kez de Hüsniye Sedef hanıma. İkisinden de ne yazık ki memnun kalmadım. Tercih meselesi tabi ki ama ikisi de gereksiz evham yaptırdı bana. Sinem hanımdan çok ama çok memnunum.
denizannee mdn9o sinem hanımı biliyorum bende çok güleryüzlü biri gibi görünüyor. Şimdi 3 doktor var aklımda zaten bakalım hangisi içime sinerse artık. Teşekkürler 🧡