İlk dogumum 35+6 da suyum gelerek oldu doğum sancısını hiç hatirlamiyorum hastaneye gidene kadar da sancım yoktu zaten. Dün geceden beri adet sancısı gibi ağrım var sıcak su torbası koydum belime dün gece o şekilde uyudum . Bugün gündüz yoktu şimdi yine başladı sizce başka belirti olmadan doktora gitmeli miyim ? 2. Doğum daha hızlı olur diyorlar korkuyorum