senatss iyidir diye düşünüyorum benim beta hep baya yüksek çıkıyordu ben geç veriyordum sürekli kan tahlili hayırlısı olsun ama kese gözükür artık bebek görünür mü sanmıyorum ama bazen de şaşırtıyor bebekler 🤣 bazen geç bazen erken gösteriyorlar kendilerini