Benim arkadaşım oğluna hamiyleyken sürekli ayakları üşüyordu ayaklarım üşüyünce erkek olduğunu anladım demişti mide bulantısı yoktu bunu baz alamayız çünkü hormonların artmasıyla alakalı olduğunu düşünüyorum herkeste farklılık gösterebilir kız bebeği olup mide bulantısı yaşamayan çok arkadaşım var, buzdolabı kokuyordu ona bir de bir şey alırken burnunu kapatıyordu karnı sivri büyüdü hatırladıklarım bunlar 😅