Siyahzadee Kızlar bunla ilgili bir post daha açtım ama kimse bakmamıştı Şanlıurfa da cidden öncelikle hastane ve doktor olarak düzgün bir hastane yokmu yaa kafayı yicem artık lotus hastanesi için fktor iyi ama kim sezeryan olsa hemen çıkarmışlar ertesi gün ve hemşireler sen ve hastaneden kimse memnun değil sanmed hastanesi aynı devlet gibi çok kalabalık ve ilgi olarak orayifa kotulediler eee bu Urfa’da doğum yapıp hastaneden memnun kalan kimse yokmu yaa lütfen akıl verin
Gizyy Siyahzadee bir doğumum lotusta bir doğumum nev de oldu. Ben ikisinden de memnun kalmıştım aslında
miniklerinAnnesi_ Siyahzadee ben Urfa’da yapmadım ama sanmed’te yapan iki arkadaşım vardı gayet memnun olduklarını söylediler. Ben devlet hastanesinde yaptım gayette memnun kaldım bilmiyorum özelle arasında fark var mı ama tabi durumunuz varsa özel daha iyi olacaktır
miniklerinAnnesi_ Siyahzadee bide şunu diyeceğim eğer normal doğum yapacaksan evde sancını Çek son an git doğuma hem uğraşmazsın kimseyle de. Doğumdan sonra da kimseyi takma kafana doğumda da Allah yardım ediyor bu kadar yıpratma kendini özellere gidip memnun kalmayanda çok o kadar para veriliyor bide. devlet hastanesine gidip memnun kalanda çok. İşte o an ki şansın neyse onu çekiyorsun.
Aycicegii Merhaba canım ben de urfa da takipliyim. Nev hospitale Emine hanıma gidiyorum. Memnunum şu anlık kendisinden. Eltimin 2 çocuğunu doğurttu bir sıkıntı yaşamadılar.
Siyahzadee Aycicegii peki hastanesi nasıl acaba doğumdan sonra hemşireler doktordan daha önemli hale geliyor çünkü bı bilgin varmı acaba
Zey1zey Metrolife iyiydi bi sıkıntı yaşamadık ama sezeryan kısmını bilemiyorum. Normall doğum olunca akşam çıkabilecekken gece kalmak istediğim için kalmıştım. Doğumhane ortaktı, arada perde var mı hatırlamıyorum. Sancı odası denilen yerde sancı çekiliyordu ama ben odamda çekmek istemiştim doktorum o şekilde takip etmişti yanımda da hastanede o gün mesaisi olmayan bi ebe tutmuştuk o günün parasıyla makul bi ücrete, o vardı. Şimdi nasıldır bilmiyorum bu 4 sene öncesiydi
Siyahzadee Gizyy ben sezeryan olucam ve çoğu kişinin dediğine göre hemşireler ameliyatlı halde ertesi sabah çıkarıyorlarmis hastaneden hangi doktordu sizinki acaba
Gizyy Siyahzadee ben de sezeryan oldum ikisini de Kadir Yamandı doktorum. Belki doktora göre değişiyodur ama bende doktorumun haberi olmadan en ufak bişey bile yapılmadı. Sabahına doktorum geldi muayene etti ona göre taburcu etti
Siyahzadee @“mzgn_21”#p34702771 aslında normal olsa bende devlette yapmayı düşünüyordum ama malesef hem sezeryan hemde 3 yaşında bir kızım olduğu için benimle oda aynı odada kalıcak devlette bu mümkün olmadığı için mecbur özele gidicem ama dogurmadan düzgün bir hastane bulabilirsem😅
Siyahzadee Gizyy ya çoğu kişi hastaneden aşırı derecede şikayet var bu yüzden işimi riske atmak istemiyorum ya bilmiyorum
miniklerinAnnesi_ miniklerinAnnesi_ doğumdan sonra iyi hissettiğin biri olsun refakatçi olarak herşeyini ayarala kim ne derse umursama Allah’a tevekkül et inşallah yardım eder O.
Fatmanurakbltttt Siyahzadee ben doğum yapmadım daha ama 2 düşüğüm vardı tahlilsiz testsiz doktorum hemen anladı neden olduğunu şimdi 3. Ye hamileyim 16+4 üm çok şükür bi sıkıntı yok çok memnunum çok ilgili bi doktor academia da Fatma Çetin Pelit
Siyahzadee Fatmanurakbltttt bu doktorun adını çok duydum ve sonunda buna gidicem haralde hastane nasıl peki
Nuraynuray Urfalı değilim dogumuma iki ay kaldı devlet+3 özel hastaneye gittim karar verebilmek için ama gerçekten hiçbiri güvenilir gelmiyor ben de ne yapacağımı şaşırmış durumdayım
Siyahzadee Nuraynuray dimi yani o kadar para verip verdiğin parayla rezil olmakta istemiyor insan hadi devletteki doktorlar birsuru hastaya birfen bakmak zorunda koşul olarak zor diye ilgilenmiyor diyorum ee özele gidiyorum soru sormaya korktuğum doktor oldu resmen insan napicagini bilemiyor malesef
Kubsss Siyahzadee Mehmet ağarla devam ediyorum academiada doğum yapocam bir ay içinde doktorumdan çok memnunum, hastane de ortalama diye düşünüyorum. Doğum yaptıktan sonra yazarımbi buraya tekrar🤗
Siyahzadee Kubsss ya benimde 3 haftam flan kaldı acil olarak buraya gelmem gerekti ama bu gidişle evimde dogurucam😅
Beyzanurgg Kubsss doğum ücretini öğrenince söyleyebilir misiniz? Detaylı ultrasona da bakıyor mu ona ne kadar ücret verdiniz?
epltkp Ben mehmet ağarı duydum ama şehir değiştirince gidemedim. Ama kesinlikle metrolife ı önermem ilk gittiğim doktor uygunsuz mesajlar atıyordu biraz sapıktı hadi dedim bu erkek kadın doktora gideyim dedim muayene süresi beş dakika ve bana direkt çatlatma iğnesi verdi ben onun sebep olduğunu düşünüyorum dış gebelik geçirdim yani metrolifeı asla önermiyorum
Siyahzadee epltkp yaa Allah’ın belası birde biz bunlara güvenip hem kendi canımızı hemde evladımızın canını teslim edicez iyiki yazdınız
Nurussemss epltkp benim gebelik yeni metrolife düşünüyrm, Esma öztürk, acaba sizin hangi doktordu, açıkçası doktorlar da bayanlara pek güvenmiyorum, erkekler daha iyi genelde. Kız kardeşim de doktor ama bn böyle düşünüyrm , erkekler daha iyi😅