Bu gün muayene oldum hem alttan hem Nts çekildi sancı yok açılma yok sadece rahimde yumuşama var dedi pazartesiye kadar süre verdi pazartesi gel doğumu başlatalım dedi çok korkuyorum suni sancı ile zorla doğurmaktan kendiliğinden ona gerek kalmadan doğsun istiyorum ama tık yok hurma yiyorum spor yürüyüş pilates ne varsa herşeyi denedim doğmuyorrrrr🥲🥲🥲🥲