Dugme2 çok teşekkür ederim. bende o doktorla erkek olan arasında kalmıştım ama erkek olan 200tl daha pahalıydı muayenesi. Memnunsanız bende ondan devam edeyim. Doğum ücretleri de 36bin civarı demişlerdi fiyat sabitleme de yokmuş size de öyle mi söylediler? yeniyıldaki fiyatlar da belli değil bizim doğum martta nasipse