Kubra66 Esm_Nzm kuzum benim adetim geceli 2 gün oldu ve değerim. 123 çıktı doktor baktı ama keseyi göremedi direk iki hafta sonra gel hem keseyi hem kalp atışlarını duyalim dedi😍💖😘 hayırlı olsun şimdiden 💛😍💖
Esm_Nzm Kubra66 😍 ozaman değerim şuan için iyi çok teşekkür ederim dizinde bebeğiniz sağlıcakla gelir inşallah 😍🙏